Meld fra om endringer

For å sikre rett behandling er det viktig at vi har oppdaterte opplysninger.

Endring på alarmobjekt

Oppdatering av informasjon på alarmobjekter gjøres ved å sende e-post til alarm@saltenbrann.no 

Ved oppdatering/endring av kontaktinfo bør det registreres inn 3 personer i prioritert rekkefølge som oppholder seg ved objekt/bygg eller befinner seg i umiddelbar avstand. Kunde har ansvaret for at kontaktlisten til enhver tid er oppdatert.

Vi minner samtidig om at kunde og/eller byggets brukere har ansvaret for å ringe inn til 110 umiddelbart ved utløst alarm uansett årsak.

Se informasjon som ligger under Kriterier for direktetilkobling av brannalarm.

Oppsigelse / Eierskifte

Ved oppsigelse eller overdragelse til ny eier av alarmabonnement, skal skriftlig beskjed sendes til alarm@saltenbrann.no

Kunde har selv ansvar for å melde i fra til alarmleverandør som har overførsel av alarm fra objekt og til 110-sentralen. 

Kontaktinfo til leverandører

Oppsigelsestiden er på 3 måneder og betaling for alarmabonnement gjøres frem til avtalte avslutningsdato.

Ved eierskifte vil alarmabonnement kunne overdras til ny eier innen samme måned for signering og avtale eller til den dato som avtales mellom tidligere eier og ny eier. Fakturering til ny eier vil starte i påfølgende måned etter mottatt og signert skjema.

Ved spørsmål eller andre henvendelser kontakt alarmavdelingen på telefon 
75546860 #2 eller epost alarm@saltenbrann.no